Whatsapp Facebook LinkedIn RSS feed

Kooijmans gaat voor partnerschap NWST om bereikbaarheid te vergroten

NIEUWS
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Manon Botterblom, woensdag 23 april 2025
58 sec


Uitgeverij NWST is weer een paar Content Partners rijker vanaf april. Onder hun zit Kooijmans Quality Tools, producent in handgereedschap voor gebruik in de buitenlucht. Met deze samenwerking hoopt het bedrijf om hun doelgroep te bereiken om bijvoorbeeld veranderingen te communiceren.

Tijn Kooijmans, directeur van Kooijmans Quality Tools
Tijn Kooijmans, directeur van Kooijmans Quality Tools

'De veranderingen die eraan zitten te komen willen we graag bij jullie aankondigen'

Vanuit Schijndel produceert Kooijmans sinds 1814 hun professionele handgereedschap, waaronder hun eigen A-merken zoals ATLAS en SOLIDE. Het eerstgenoemde merk maakt dit jaar een vernieuwing door in logo, label en de communicatie rondom deze producten. Op dit vlak ziet eigenaar Tijn Kooijmans een waardevolle rol in NWST. 'Veel van onze gebruikers, en dan voornamelijk hoveniers, zijn jullie doelgroep,' geeft Kooijmans aan. 'De veranderingen die eraan zitten te komen willen we graag bij jullie aankondigen.'

Familiebedrijf

Het bedrijf is al die jaren in handen van de familie Kooijmans geweest. Tijn Kooijmans is de zevende generatie die in 2012 het bedrijf van zijn vader overgenomen heeft. Hij ziet het als zijn taak om het bedrijf klaar te stomen voor een nieuwe, modernere tijd. 'Dat wil ik doen door te investeren in samenwerking, automatisering en visuele communicatie. Vooral op dat laatste vlak zie ik een waardevolle rol voor NWST. We zien namelijk dat veel hoveniers die ons gereedschap gebruiken jullie kanalen volgen.'


'De interesse en actieve houding van NWST maakt dat er een goede bodem voor samenwerking ontstaat'

Goede bodem tot samenwerking

De voornaamste reden waarom Kooijmans voor NWST kiest als Content Partner is de betrokkenheid. 'Jullie zijn al jaren betrokken bij de ontwikkelingen die ons bedrijf doormaakt,' vertelt Kooijmans. 'Deze interesse en actieve houding maakt dat er een goede bodem voor samenwerking ontstaat.' Ook maakt het bedrijf gebruik van andere marketinguitingen zoals hun eigen nieuwsbrief en website.


Kooijmans Quality Tools
LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

Tip de redactie


ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
De vier beloftes van NWST
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Abonneren
Adverteren
MEER
Whitepaper 'Alle hoveniers aan de laadpaal'
Groenversneller
Green Gala deelname
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
CONTENTFORMULIEREN
Nieuwe planten in Business
Groene Sector Vakbeurs 2025
Nationale Klimaat Expo 2025
Vakbeurs Sportaccommodaties
Vakblad De Hovenier: Projectenparade
Vakblad Stad + Groen: Groen, groener, groenst
Vakblad Boom in Business: Projectenparade
Vakblad Boomzorg: Spraakmakende boomprojecten
Vakblad Fieldmanager: Perfect Pitches in projectenparade
Vakblad Greenkeeper: gave projecten op de golfbaan
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER
CONTENTFORMULIEREN