Bomenbezorgd to Business kiest voor mediapartnerschap met NWST: 'We willen in het hoofd van de hovenier komen' |
|
|
|
 |
| 75 sec |
Bomenbezorgd to Business is sinds deze maand officieel Content Partner van uitgeverij NWST. Het online platform voor bomen en groenproducten zet hiermee een volgende stap richting de zakelijke markt.
'We zagen steeds meer vraag vanuit hoveniers,' vertelt het bedrijf. Het bedrijf startte met zijn b2c platform Bomenbezorgd. Begin 2024 gestart kwam hier een speciale service bij voor professionals zoals hoveniers. Dit resulteerde in de oprichting van Bomenbezorgd to Business. 'Door heel Nederland en België leveren we groenproducten aan huis. Maar dat willen we wel doen op z'n Bomenbezorgd: transparant, online, met duidelijke prijzen, soorten en maten,' aldus Michel Stuivenberg van Bomenbezorgd to Business.
Grootste bereik
Volgens Stuivenberg was het partnerschap met NWST en vakblad De Hovenier een logische keuze. 'We hebben goed gekeken wat het beste aansluit. De Hovenier heeft het grootste bereik in de sector, is zichtbaar op beurzen én speelt een verbindende rol in de branche. Dat is precies wat wij zoeken.'
|
De Hovenier heeft het grootste bereik in de sector, is zichtbaar op beurzen én speelt een verbindende rol in de branche
| |
|
Naamsbekendheid vergroten
Met het partnerschap hoopt Bomenbezorgd vooral de naamsbekendheid in de markt te vergroten. 'Veel mensen kennen ons al, maar nu moet het balletje gaan rollen dat wij er ook voor de hovenier zijn. Wij willen dat hoveniers, die overdag druk bezig zijn met aanleg en onderhoud, 's avonds op de bank eenvoudig prijzen en producten kunnen bekijken. Geen offerteaanvragen, geen gedoe. Gewoon direct inzicht in aanbod en prijs.'
Mix van marketing
Het bedrijf zet in op een mix van marketingmiddelen, maar ziet het vakblad als sleutel om hoveniers te bereiken die niet actief op zoek zijn naar een nieuwe leverancier. Stuivenberg: 'Als iemand al een vaste partij heeft, gaat hij niet googelen. Maar in De Hovenier komen we toch op het netvlies. Daar willen wij tussen staan.' Met de samenwerking hoopt Bomenbezorgd to Business uit te groeien tot hét platform waar hoveniers aan denken zodra ze groenproducten nodig hebben. 'Als dat lukt, hebben wij ons doel bereikt.'
|
Het bedrijf zet in op een mix van marketingmiddelen, maar ziet het vakblad als sleutel om hoveniers te bereiken die niet actief op zoek zijn naar een nieuwe leverancier
| |
|
BomenBezorgdtobusiness.nl | |
| |
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|
|
Iedereen kan gratis kleine advertenties plaatsen via zijn eigen account.
|
|
|
|